Anul acesta, Angelli implineste 20 ani de activitate pe piata din tara noastra, perioada in care romanii au sarbatorit victoriile din sport cu un vin spumant, calitate Angelli. Reusita succesului sportiv si bucuria jocului este asociata peste tot in lume cu deschiderea unei sticle de vin spumant. Angelli Spumante & Aperitive a oferit campionilor doar ce este mai bun, Angelli Cuvee Imperial fiind cel mai apreciat si vandut spumant din Romania ultimilor 20 de ani.
Unul din cei mai importanti producatori de bauturi alcoolice din Romania si lider pe piata vinurilor spumante si a aperitivelor pe baza de vin, Angelli Spumante & Aperitive si-a inceput activitatea in 1994. La inceput, brandul era reprezentat doar de vinul spumant, iar un an mai tarziu se lansa si gama de lichior-uri, fiind urmata de gama vermut in 1996, iar in acelasi an au inceput si investiiile sustinute in campaniile publicitare TV. Urmatorii 7 ani, compania se dezvolta sustinut, reusind pas cu pas sa-si dezvolte distributia, acoperind astfel intreg teritoriul Romaniei.
In 2003, Angelli devine parte integranta a concernului german Henkell & Co. Se alatura astfel, unui echipe care coordoneaza cu succes afacerile grupului in 18 tari europene: Germania, Austria, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Franta, Romania, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina si Italia. Notorietatea internationala a grupului este construita inca din 1832, iar astazi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanti si renumiti producatori de vin spumant din lume.
In anii care urmeaza, expertiza colegilor germani mai experimentati si-a spus cuvantul si astazi, brandul Angelli este cunoscut de 80% dintre romani (conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research in 2011). Portofoliul Angelli numara 8 game de produse: vinuri spumante, cocktail-uri fructe, aperitive, vermut, bitter, frizzante, aperitive frizzante, lichioruri crema, iar compania Angelli Spumante & Aperitive, comercializeaza in plus si marci importate pentru 12 categorii produse alcoolice si non-alcoolice. Pentru asigurarea calitatii produselor sale, Angelli Spumante & Aperitive a implementat Sistemul de Management al Calitatii si din septembrie 2005 este acreditata ISO 9001:2000, HACCP si IFS(International Food Standard). Materiile prime si materialele folosite pentru crearea bauturilor Angelli corespund standardelor de calitate internationale, asigurandu-se un control riguros al acestora inainte de introducerea in productie.
Marca Angelli este o marca international recunoscuta in tari europene ca: Spania, Italia, Ungaria, Turcia, Grecia, Letonia, Danemarca, Finlanda, Cipru, Olanda, Republica Moldova, Anglia, Austria, Serbia dar si in alte tari ale lumii, precum Japonia, Canada sau Israel.
“Marca Angelli este alaturi de toti cei care iubesc sportul si de campionii nostri din toate disciplinele sportive de 20 de ani si celebram alaturi de ei, generatie dupa generatie, succesele lor. Dupa 20 de ani, ma uit cu satisfactie in urma si realizez, dimensiunea internationala a brandului nostru si asta ne responsabilizeaza si mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostru.”, sustine Marius Obritenschi, General Manager – Angelli Spumante & Aperitive.
Angelli le multumeste tuturor romanilor ce au un stil de viata sanatos si practica sport care au contribuit la povestea celor 20 ani plini de succese si ridica un pahar in cinstea unei noi decade de campioni.