Posted by & filed under entertainment, evenimente, Muzica.

acustic-live-festivalafis“Vino alături de noi la Acustic Live Festival și bucură-te de muzica bună !“ – Reghin, Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” (17 – 18 – 19 noiembrie 2016 – Ediția II)

Vino la Acustic Live Festival și câștigă 4 000 DE LEI !

Vino la Acustic Live Festival și câștigă CELE MAI BUNE CHITARE MARCA HORA !

Vino la Acustic Live Festival și câștigă PREMIUL LIBRIS BRAȘOV !

Vino la Acustic Live Festival și ascultă CEI MAI BUNI CHITARIȘTI DIN ROMÂNIA !

Vino la Acustic Live Festival și ascultă CONCERTE DE EXCEPȚIE !

 

Un eveniment artistic marca  in parteneriat cu Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu“ Reghin !

REGULAMENT ACUSTIC LIVE FESTIVAL

  1. OBIECTIVUL SI SCOPUL FESTIVALULUI

“ACUSTIC LIVE FESTIVAL” reprezintă un eveniment cultural – artistic de promovare a chitarei în special, a muzicii live, a artiștilor compozitori și a creațiilor acestora, a interpreților, cantautori, instrumentiști acompaniatori sau soliști care susțin și practică chitara indiferent de stil sau gen muzical și indiferent de nivelul mediu sau avansat, profesionist sau amator, cunoscut sau necunoscut Marelui Public. Dorim descoperirea și promovarea celor talentați și pasionați de chitară.

Festivalul se desfășoară în oraşul Reghin din judeţul Mureș, în perioada 17 – 18 – 19 noiembrie 2016, sub titulatura de ACUSTIC LIVE FESTIVAL, la Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu”.

  1. SECȚIUNI

– concurs: oricine dorește

– recital: conține recitaluri ale unor artiști consacrați

III. CONDIȚII DE PARTICIPARE SECȚIUNEA CONCURS

– fără limită de vârstă

– se poate cânta pe orice tip de chitară

– se poate participa indiferent de stilul muzical abordat și în orice combinație atâta vreme cât aceasta include în mod explicit chitara

– în formulă solo: indiferent de stilul muzical se va cânta obligatoriu la chitară dar nu exclusiv.

– în formulă de trupă (minim 2 persoane): indiferent de stilul muzical se va cânta obligatoriu la o chitară dar nu exclusiv

– în cazul muzicii care conține și text se va cânta exclusiv în limba română

– exclusiv live, fără negative, fără înregistrări de nici un fel pe scenă, fără loop player

– se pot înscrie cetățeni români sau străini

– concurenților participanți li se asigură cazare pentru 2 nopți și masă

– fiecare concurent va cânta pe propriul instrument, nu se pune la dispoziție chitară de scenă

  1. ÎNSCRIERI

Înscrierile pentru concurs se fac electronic începând cu data de 29 septembrie 2016, trimițând la adresa [email protected] până la data de 14 noiembrie 2016, ora 20.00 următoarele informații:

– prenume, nume concurent

– nume de scenă (dacă este cazul)

– vârsta

– orașul

– o poză cât mai artistică în format jpg.

– numele celor două piese înscrise în concurs

– numele compozitorului, textierului celor 2 piese înscrise în concurs

– cele 2 piese înscrise în concurs, înregistrate în format mp3, cu o durată de maxim 4 minute fiecare, sunt totodată și piesele care se vor cânta pe scenă. Calitatea înregistrării nu contează însă poate influența procesul de selecție. Din punct de vedere al orchestrației, piesele trebuie înregistrate și trimise pentru preselecție așa cum vor fi cântate și pe scena festivalului.

Obs.: în mod obligatoriu și indiferent de genul muzical abordat se înscriu în concurs 2 piese dintre care una creație proprie 100 % (muzică & text sau doar muzică dacă este piesă instrumentală) iar cea de a doua piesă poate să fie preluare (cover) sau tot creație proprie. Concurenții care vor prezenta 2 creații originale pot primi un punctaj superior dar nu în mod obligatoriu.

– informații de contact: telefon, email

– rider tehnic (a se specifica timpul necesar pentru probe sunet!)

– confirmarea înscrierii se face telefonic sau prin email

  1. PRESELECȚIE

– organizatorul realizează o preselecție pe baza documentelor trimise electronic. În urma preselecției vor intra în concurs doar persoanele preselectate, maxim 14 numere de concurs (concurenţi solo sau trupe).

– confirmarea trecerii etapei de preselecție se face telefonic sau pe email

– juriul/organizatorul nu oferă nicio explicaţie publică în urma jurizării

– în urma preselecţiei concurenţii vor cânta live pe scena festivalului Acustic Live Festival ed. II, Reghin conform programului.

  1. JURIUL

– componența juriului este decisă de organizatori și conține persoane de specialitate

– se punctează pe baza notelor de la 1 la 10: prezența scenică, gradul de măiestrie instrumentală, gradul de măiestrie vocală, textul dacă este cazul, complexitatea compozițională, succesul la public (aplauze).

– deciziile juriului sunt inatacabile, nenegociabile, definitive.

– fiecare membru al juriului punctează în mod individual prestațiile artiștilor din concurs iar la final, pe baza punctajelor cumulate, se decid pozițiile câștigătoare. Aprecierile membrilor de juriu nu se negociază între membrii juriului, fiecare notând în mod individual.

VII. ORGANIZARE SI DESFASURARE

– zilele de festival sunt 17, 18, 19 noiembrie 2016

– zilele de concurs sunt 18, 19 noiembrie 2016

– festivalul începe pe data de 17 noiembrie 2016 ora 18.00 cu secțiunea recitaluri

– festivalul începe pe data de 18, 19 noiembrie 2016 ora 18.00 cu secțiunea concurs iar de la ora 20.00 (18 noiembrie) şi 20.30 (19 noiembrie) secțiunea recitaluri.

– prezenta concurenţilor la Reghin se va face cel târziu vineri 18 noiembrie 2016 ora 10.00 la scenă. Asigurăm 2 nopţi de cazare (vineri/sâmbătă şi sâmbătă/dumincă) plus masă. Pentru cei care doresc să vină de joi putem asigura 1 noapte de cazare în plus la preţul de 45 lei/persoană.

– probele de sunet se fac zilnic între 10.00 – 14.00 pentru concurenți și 14.00 – 17.30 pentru artiștii invitați în recital

– sosirea la scenă pentru intrarea în concurs se face zilnic, în perioada festivalului, între orele 16.00 – 17.00.

– Informaţiile suplimentare pot fi furnizate telefonic la: 0744 139 023 sau 0265 520 580 (Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin)  sau la adresa: [email protected]

JURIUL FESTIVALULUI

  COMPONENȚĂ:

Președinte Juriu: A.G. WEINBERGER www.agweinberger.com

Membru Juriu: ALINA MANOLE     www.alinamanole.ro

Membru Juriu: SILVAN STÂNCEL  www.silvanstancel.ro

CRITERII DE JURIZARE:

  1. Prezența scenică
  2. Măiestrie instrumentală
  3. Măiestrie/interpretare vocală
  4. Calitate compozițională: muzică, text
  5. Comunicarea cu publicul
  6. Reacția publicului

*** Evaluarea concurenților este în stricta responsabilitate a membrilor juriului, este nenegociabilă, inatacabilă, irevocabilă.

  PREMIILE FESTIVALULUI

– TROFEUL FESTIVALULUI: 4 000 LEI  + 1 chitară HORA (se acordă celui mai bun, celui care obține cel mai mare punctaj în urma evaluării de către juriu pe baza criteriilor stabilite)

– PREMIUL “LIBRIS BRAȘOV” SPECIAL AL JURIULUI:  premiu financiar + 1 chitară HORA  (se acordă celui care se situează pe poziția doi în urma evaluării juriului)

– PREMIUL PENTRU CEA MAI BUNĂ PREZENȚĂ SCENICĂ: 1 chitară HORA  (se va urmări modul de prezentare, ținuta, îmbrăcămintea concurentului, modul de comunicare cu publicul)

– PREMIUL PENTRU CEL MAI BUN CHITARIST: 1 chitară HORA (se va urmări virtuozitatea tehnică, interpretativă la chitară)

– PREMIUL PENTRU CEA MAI FRUMOASĂ VOCE SI INTERPRETARE VOCALĂ: 1 chitară HORA (se va urmări tehnica și interpretarea vocală)

– PREMIUL PENTRU CEA MAI FRUMOASĂ COMPOZIȚIE: 1 chitară HORA (se va urmări calitatea compoziţiei piesei: muzică, text)

– PREMIUL PUBLICULUI: 1 chitară HORA (se va urmări gradul maxim de simpatie publică manifestat prin aplauze față de un anumit concurent)

– PREMIUL PENTRU DEBUT ARTISTIC: 1 chitară HORA (se poate acorda oricărui participant cu condiția ca acest festival să fie primul la care participă)

– Diplome de participare

*** Premiile pot crește în consistență în funcție de prezența sponsorilor.

*** Un concurent poate câștiga unul, mai multe premii sau nimic. Premiile propuse nu sunt obligatorii.

ECHIPA ORGANIZATORICĂ

(IDENTITATE, RESPONSABILITĂȚI)

  1. AUTORITATE ORGANIZATORICĂ CONTRACTANTĂ A PROIECTULUI: Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu”, Reghin

– contractare proiect

– asigurarea întregului suport logistic/uman posibil pentru implementarea proiectului

  1. PARTENER FINANȚATOR: Primăria Reghin

– asigurarea finanțării

  1. SILVAN STÂNCEL: www.silvanstancel.ro

– inițiator, manager proiect, titular drepturi de autor concept/proiect © Acustic Live Festival

– director festival

– artist profesionist, susținere concert

– membru juriu al Acustic Live Festival

  1. MARCEL NASTE

– manager proiect

– director tehnic festival

– implementare proiect

  1. A.G. WEINBERGER: www.agweinberger.com

– președinte Juriu al Acustic Live Festival

– artist profesionist, susținere concert

– consultant artistic

  1. ALINA MANOLE: www.alinamanole.ro

– membru juriu al Acustic Live Festival

– artist profesionist, susținere concert

  1. SPONSORI:

– SC HORA SA, oferă chitare

– LIBRIS Brașov, oferă premiu financiar

– (lista rămâne deschisă)

  1. PARTENERI MASS-MEDIA: TVR Tg. Mureș, DaReghin TV, Radio (lista rămâne deschisă)

PROGRAM ACUSTIC LIVE FESTIVAL

17 – 18 – 19 noiembrie 2016, Reghin

MIERCURI 16 NOIEMBRIE 2016

13.00 ACUSTIC LIVE FESTIVAL PRESS

Conferinţă de presă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin

 JOI 17 NOIEMBRIE 2016

18.00 – 18.30 ANOTIMPURI

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 30 min.

18.30 – 19.00 ANGELA MARIAȘIU

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 30 min.

19.00 – 19.30 CATSONTHEROOF

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 30 min.

19.30 – 21.00 SILVAN STÂNCEL

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 90 min.

 VINERI 18 NOIEMBRIE 2016

*** Ordinea intrării concurenților în scenă se face prin tragere la sorți.

10.00 – 17.30 PROBE DE SUNET

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 7h30

18.00 CUVÂNT DE DESCHIDERE – ACUSTIC LIVE FESTIVAL REGHIN 2015

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.10 Concurent 1 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.20 Concurent 2 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.30  Concurent 3 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.40 Concurent 4 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.50 Concurent 5 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

19.00 Concurent 6 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

19.10 Concurent 7……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

19.20 JURIZARE, PAUZĂ PENTRU PUBLIC

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 40 min.

20.00 – 21.00 A.G. WEINBERGER

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 60 min.

21.00 – 22.00 VALI RĂCILĂ

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 60 min.

SÂMBĂTĂ 19 NOIEMBRIE 2016

*** Ordinea intrării concurenților în scenă se face prin tragere la sorți.

10.00 – 17.30 PROBE DE SUNET

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 7h30

12.00 – 12.30 ADRIAN SĂRMĂȘAN – FATA DIN POVEȘTI

LANSARE ALBUM

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 30 min.

12.30 – 13.00 ALINA MANOLE – AVENTURILE RĂȚOIULUI ADALBERT

LANSARE CARTE

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 30 min.

18.00 CUVÂNT DE DESCHIDERE – ACUSTIC LIVE FESTIVAL REGHIN 2015

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.10 Concurent 8 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.20 Concurent 9 ……………………………………

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.30  Concurent 10…………………………………..

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.40 Concurent 11 …………………………………..

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

18.50 Concurent 12 ………………………………….

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

19.00 Concurent 13 ………………………………….

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

19.10 Concurent 14 ………………………………….

Prezentare concurent, intrare în scenă, prezentare 2 piese, ieșire din scenă

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 10 min.

19.20 JURIZARE, PAUZĂ PENTRU PUBLIC

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 40 min.

20.00 DECERNARE PREMII

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 30 min.

20.30 – 21.30 ALINA MANOLE

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 60 min.

21.30 – 22.30 ADRIAN SĂRMĂȘAN

CONCERT

Casa de Cultură a Tineretului “G. Enescu” Reghin / 60 min.

www.facebook.com/acusticlivefestival

www.acusticlive.ro

[email protected]

Casa de Cultură a Tineretului “George Enescu” Reghin Tel.: 0265 520 580