Posted by & filed under evenimente.

coperta+martie webBlack Friday se apropie în mare viteză și toți jucătorii importanți de pe piață, și nu numai, au făcut pregătiri deosebite cu această ocazie. Astfel că, ne-am gândit să intervievăm pentru Dvs pe directorul de marketing ALTEX, Roxana Dumitru pentru a afla care sunt intențiile, ofertele și, nu în ultimul rând, așteptările sale de la BLACK FRIDAY 2015. Din noiembrie 2013, NEMO EXPRESS este partener unic ALTEX.

1. Ce înseamnă BLACK FRIDAY 2015 pentru ALTEX?

Pentru echipa ALTEX, BLACK FRIDAY 2015 înseamnă o lună întreagă de reduceri, cel mai de durată Black Friday organizat până acum în România. Pe lângă produsele la prețuri speciale cu care deja v-am obișnuit de câțiva ani, am vrut să venim cu ceva nou, ceva inedit. Așa am ajuns să lansăm oferte noi în fiecare zi de vineri, atât în magazine, cât și pe altex.ro, pe toată durata campaniei. Până acum, Black Friday 2015 a însemnat o provocare, un test de anduranță, în primul rând pentru colegii noștri din magazine, cât și pentru departamentul de Support. Suntem mândri de rezultate și curioși să vedem ce ne va aduce sfârșitul lunii.

2. Ce măsuri speciale și-a luat ALTEX pentru BLACK FRIDAY 2015?

Ne mândrim cu una dintre cele mai complexe, complete și competitive oferte de Black Friday de pe piața din România. Ca atare am fost nevoiți să luăm măsuri speciale pe mai multe planuri. În primul rând, am reușit să obținem o dimensionare cât mai generoasă a stocurilor, pentru că ne dorim ca orice client care ne trece pragul magazinelor, fizic sau online, să poată achiziționa produsele dorite la prețuri speciale. În al doilea rând, ne-am implicat puternic în îmbunătățirea proceselor logistice pentru a asigura o livrare cât mai rapidă, dar și corectă, a comenzilor din online.

3. Care sunt surprizele pe care le-a pregătit ALTEX pentru BLACK FRIDAY 2015?

După cum spuneam, în fiecare vineri anunțăm reduceri noi pentru alte produse, încercând să diversificăm cât mai mult categoriile și brandurile disponibile pentru Black Friday. Mai mult de atât nu putem adăuga pe moment însă, altfel nu ar mai fi nicio surpriză, nu?

4. Ce categorie de produse credeți că vor performa la vânzări de BLACK FRIDAY 2015?

Avem deja rezultate foarte bune pe toate categoriile de produse disponibile de Black Friday. Cu toate acestea, putem spune că până acum au fost foarte bine primite ofertele din categoriile de IT, Comunicații și Electrocasnice mari.

5. Cu ce procent vă așteptați să crească cifra vânzărilor de BLACK FRIDAY 2015 față de media obișnuită și cum credeți că vor evolua cifrele în raport cu aceeași perioadă a anului trecut?

Deja nu mai e o noutate faptul că Black Friday e o perioadă extrem de profitabilă în România. E genul de campanie care performează excelent în e-commerce. Față de anul trecut ne așteptăm la o dublare a cifrelor de vânzări, iar până acum numerele ne dovedesc așteptările.

Preluare de pe www.nemoexpress.ro.